Saturday, April 25, 2009

hey guys.

aku kat umah cousin kuh! ingin menghabiskan malam niy nan kepala kitaorg! kami hanya jalan2, aku drive. di mana ada jalan, di situ lah aku jalan! :)

apa yang aku dh buat pada 25 apr,

- aku g jusco wangsa maju dan aku mengetahui sesuatu, jusco wangsa maju known as ALPHA ANGEL!
- den grak DANAU KOTA! haha. kaki gigil coz byk sgt berjalan! adoii. penat gyle weyhhhh!
- den grak ke kdimkn coz lapa sgt! cousin aku bnje! thx to him. :)
- sknk ada kat cc, ta tau lah nak g mana lpas niy. haha. sdg memikirkan sesuatu.
- tapi yg pastinya, kitaorg akan tido kat petronas. haha. kerna kitaorg dh pon di kunci dpd luar! salah cousin aku coz ta bawak kunci. adoii. tido dlm keta pon okay!
- dapat jugak buat smthng yg kitaorg ta plan, tido dlm keta. sure sakit2 badan.

k, bubye!

No comments:

Post a Comment